مقالات

در این قسمت شما می توانید مقالاتی در حوضه کسب و کار ما ، تکنولوژی و تازه های دنیا را مطالعه نمایید.
شما همچنین می توانید برای به اشتراک گذاری مقالات خود در این قسمت با ما تماس بگیرید.

14روش ساده جهت آماده کردن دکوراسیون منزل برای مراسم کریسمس

1397-10-05

کریسمس یا نوئل نام جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زاد روز حضرت مسیح برگزار می شود . بسیاری ازمسیحیان در این روز منازل و دفاتر و فروشگاه های خود را با استفاده از درخت کریسمس و سایر وسایل دکوری تزئین می کنند .درخت کریسمس عنصر اصلی در طراحی فضای خانه و آماده کردن آن برای برگزاری مراسم کریسمس است. اگر برای شما امکان ندارد یک درخت واقعی کریسمس در خانه داشته باشید یا مایلید امسال قدری خلاقانه تر عمل کنید می توانید به دنبال راه حل های ساده ای برای ایجاد یک درخت شماتیک در دکوراسیون خود بدون صرف هزینه ی زیادی باشید. در ادامه ی این مطلب با 14 روش و ایده برای این کارآشنا می شوید :

 

 

1. این درخت به کمک متریال پارچه ای سفید و سیاه ایجاد شده و توسط تعدادی ستاره درخشان تزئین شده است . کل درخت روی میله ای به عنوان پایه سوار شده و نهایتا طرحی شبیه به یک طرح اسکاندیناوی مدرن جایگزین درخت کریسمس سنتی ایجاد شده است.

 

 

2. این روش جایگزین مناسب برای ایجاد نمای واقعی درخت است به سادگی و ازطریق نصب گیاهان سبز بر روی دیوار می توان نمایی از درخت کریسمس را ایجاد نمود.

 

 

3. ساخت یک قاب ساده ی چوبی شبیه به درخت روش ساده ی دیگری برای ایجاد یک درخت به شکل درخت کریسمس می باشد که می توان برای پر کردن داخل فضای قاب و تزیین آن از چراغ و زیورآلات ساده به شیوه ی فوق العاده ای استفاده کرد.

 

 

4. برای ساخت این درخت از برش قطعات چوبی رنگ شده و آویزان کردن آنها به شکل معلق استفاده شده است که در نهایت طرح کلی القا کننده ی یک درخت کریسمس شناور است که می توان حتی آن را هدیه داد.

 

 

5. یک راه ساده دیکر برای ساخت درخت کریسمس استفاده از نوار تزئینی بر روی دیوار به شکل درخت است که منظره ی بسیار جالبی را ایجاد می کند.

 

 

6.این طرح درخت کریسمس به وسیله تعدادی کاغذ رنگی بر روی دیوار ساخته شده است و راهی سرگرم کننده و آسان برای ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری جشن کریسمس است .

 

 

7. یک روش بسیار جالب دیگر برای ساخت درخت کریسمس ، ایجاد آن توسط برشهای نازکی از لوله ی پی وی سی و نصب آنها روی یک ورق از تخته می باشد که  برای زیبایی بیشتر آن می توان از زیورآلات تزیینی استفاده کرد.

 

 

8. این درخت کریسمس از طراحی خطی ریسه های نورانی ساخته شده است که با روشن شدن چراغ ها ، اتمسفری شگفت انگیز در فضا جاری می شود.

 

9.روش خلاقانه ی دیگر استفاده از یک عکس بزرگ چاپی از درخت کریسمس مزین بر روی دیوار است .

 

 

10.استفاده از طبقات دکوراتیو که چیدمان آنها تداعی کننده ی یک درخت است می تواند راه حل جذاب و ساده ی دیگری برای داشتن درخت کریسمس باشد. برای تزیین این محصول دکوراتیو می توان از ریسه های نورانی ، مجسمه ها ، عکسهای خانوادگی و ... استفاده کرد

 

 

11. این درخت کریسمس به روشی خلاقانه و تنها از کنار هم قرارگرفتن ، سه تخته چوب ساخته شده است .استفاده از این محصول دکوراتیو می تواند جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون داخلی شما ببخشد.

 

 

 

12. این درخت زیبا از ترکیب نوارهای باریکی به رنگ سفید و سیاه  ساخته شده است  و برای تزیین آن از پولک های زیبایی استفاده شده است.

 

 

13. این درخت کریسمس با الهام از سبک اسکاندیناوی ساخته شده  و برای ایجاد نگاهی دراماتیک ، توسط آویزهایی به رنگ طلایی و نقره ای تزئین شده است.

 

 

14. همانطور که مشاهده کردید برای ساخت درخت کریسمس نیازی به هزینه ی زیادی نیست و با مواد ساده ای که در دسترس شما هستند مانند : دستمال کاغذی ، پوستر ، نوار  و ابزاری نظیر چسب و قیچی و... به راحتی می توانید بر روی دیوار، طرحی شماتیک از یک درخت بسیار زیبا را ایجاد کنید.

 

منبع: www.khooger.com

www.sarsoton.com

 

 





تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد