مقالات

در این قسمت شما می توانید مقالاتی در حوضه کسب و کار ما ، تکنولوژی و تازه های دنیا را مطالعه نمایید.
شما همچنین می توانید برای به اشتراک گذاری مقالات خود در این قسمت با ما تماس بگیرید.

5 فضای باورنکردنی داخلی و خارجی برای پاییز

1397-08-15

بر کسی پوشیده نیست که زندگی در فضاهای داخلی یا خارجی با تغییر فصل از تابستان به پاییز، حقیقتا بهتر می­شود. صدای وزوز حشرات قطع می­شود، رطوبت افزایش پیدا می­کند و شب­های خنک­تر، گرمای آتش را می­طلبد. در اینجا، پنج مورد از فضاهای جذاب برای زندگی در فصل پاییز به شما معرفی می­شود.

5 فضای باورنکردنی داخلی و خارجی برای پاییز

 

 

 

یک خانه روستایی مدرن در فونیکس

چهار ماه درجه حرارت دو رقمی در فونیکس، آب و هوای مطبوعی را فراهم می­آورد تا راه خانه را به سمت بیرون باز کنیم. این خانه در حومه دره پارادایز، ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن است. معمار تام ناتسون، اظهار داشت:" ما یک تراس بزرگ را با کف کاشی شده­ای که تا فضای بیرونی ادامه دارد، ترکیب کردیم تا مرز بین داخل و خارج خانه را محو کنیم."

 

 

یک خانه بازسازی شده متعلق به دهه 1960

روز یا شب، آب و هوا در سانتا باربارا برای زندگی در داخل یا خارج از خانه عالی است. در این خانه که متعلق به دهه 1960 است، با استفاده از درب­های چند سمتی 90 درجه، حداکثر استفاده از فضای داخلی و خارجی صورت گرفته است.

 

 

 

یک گذار بدون مرز به پاییز

ویرجینیا در پاییز با درب­های چند اسلایدی که مرز داخل و بیرون خانه را از بین می­برند، زیباتر می­شود.

 

 

 

این خانه در ایندیانا، منظره رنگ­های پاییزی را به نمایش می­گذارد

زمانی که برگ­ها، رنگ­آمیزی ایندیانای جنوبی را آغاز می­کنند، زمانی است که مردم تمایل بیشتری برای گذراندن وقت در خارج از خانه دارند. پشت این خانه شگفت انگیز، با درب­های چند اسلایدی به یک تراس مبله با منقل و حمام داغ مشرف به دریاچه مونرو در خارج از بلومینگتون، باز می­شود.

 

 

عاشق شدن با منظره درخشان خانه­ ای دره سن فرناندو

هنگامیکه در دره سن فرناندو، تابستان جای خودش را به پاییز می­دهد، روزهای داغ، تبدیل به روزهای لذتبخش می­شوند و درب­های چند اسلایدی مناظر درخشان کالیفرنیا را به نمایش می­گذارند. در این خانه، درب­های شیشه­ای در اتاق خواب اصلی به خوبی کار گذاشته شده­اند تا صاحبان خانه از مناظر لذت ببرند.

 

 

مترجم: مهندس مهدی نظری

منبع: archdaily





تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد