مقالات

در این قسمت شما می توانید مقالاتی در حوضه کسب و کار ما ، تکنولوژی و تازه های دنیا را مطالعه نمایید.
شما همچنین می توانید برای به اشتراک گذاری مقالات خود در این قسمت با ما تماس بگیرید.

چه رنگی برای خانه مناسب است

1397-11-02

زمانکیه که شما متوجه شدید که چه سبک دکوراسیون داخلی مد نظر دارید و چقدر می خواهید خرج کنید ، تصمیم بعدی شما این است : چه رنگی برای خانه مناسب است . در ابتدا، توصیه ما به شما جمع آوری عکس از خانه هایی است که دوست دارید . و خودتان را فقط به عکس های یک خانه یا فضای خاض محدود نکنید . یک معمار اهل سان فرانسیسکو می گوید : ” من عکسهای زیادی از نقاط مختلف دنیا پیدا کردم که برای پالت های رنگی من بسیار الهام بخش هستند” حال به عکس هایتان نگاهی دقیق تر بیاندازید . آیا پالت های رنگ خاصی وجود دارد که بارها و بارها ظاهر شوند ؟ آیا رنگی وجود دارد که بیشتر از بقیه دوست داشته باشید ؟ این باید به شما کمک کند تا پالت کلی برای دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید .

به خاطر داشته باشید که ، فقط به خاطر اینکه یک رنگ را دوست دارید، به این معنی نیست که لزوماً برای خانه شما مناسب است . چه توقعی از محیطتتان دارید ؟ می خواهید فضایتان جایی روشن و شاد باشد، یا تاریک و دلپذیر ؟ اگربه شکل سابق است، ممکن است رنگ قهوه ای در رنگ داخلی شما تأثیری نداشته باشد، حتی اگر آن را دوست داشته باشید . محل و مقدار نور خود را نیز در نظر بگیرید . رنگ های روشن و رنگ گرم در محیط های گرم و آفتابی خوب عمل می کنند، جایی که خورشید شدت آنها را کاهش می دهد .

 

 

گاهی اوقات بهترین رنگ ها را می توان در بیرون از خانه پیدا کرد – در گیاهان و سنگ ها و در چشم انداز ها .

در حالی که اغلب پیشنهاد می شود که شما به کمد لباس خود برای الهام گرفتن از رنگ ها نگاه کنید ، اما مخالفت هم وجود دارد . زیرا ، فقط به این دلیل که شما دوست دارید چیزی را پوشیدید، به این معنی نیست که میخواهید در آن رنگها زندگی کنید . ممکن است در مقابل رنگ هایی را در خانه یتان استفاده کنید که تمایلی به پوشیدن لباس هایی به این رنگ نداشته باشید .

 

 

یکی دیگر از روش هایی که شما در انتخاب اینکه چه رنگی برای خانه مناسب است یاری می کند این است که با برداشت از یک جسمی ، رنگ را انتخاب کنید که در حال حاضر ایده آل خودتان است ، مانند یک اثر هنری یا یک فرش . اگر عاشق این آیتم هستید ، پس معمولا رنگ های مشابهی که در جاهای دیگر اتاق منعکس شده اند را دوست خواهید داشت .

در این اتاق ناهار خوری، براق کننده های قرمز در بوم نقاشی ، و در صندلی های ناهارخوری بازتاب می شوند و به فضا حس یکپارچگی و انسجام می دهند . توجه کنید که بقیه مبلمان خنثی هستند . این ثابت می کند که شما در همه جا نیاز به استفاده از رنگ مورد نظر ندارید .

 

 

حالا که چند رنگ انتخاب کرده اید ، باید بدانید در کجا ها از آنها استفاده کنید . این بستگی زیادی به سطح راحتی شما و در برخی موارد بودجه شما دارد. چرا بودجه ؟ اگر دوست دارید یک رنگ مد روز را به کار ببرید ، متوجه خواهید شد که ممکن است به سرعت از مد بیفتد ، پس شما مجبورید که برای ایجاد تغییرات پول خرج کنید . اگر واقعا رنگی را دوست دارید ، به دنبال این روند بروید .

اگر می خواهید دکوراسیونی با طول عمر بیشتر داشته باشید، باید مد روز را نادیده بگیرید ، و یا رنگ هایی را در لوازم جانبی مانند بالش اعمال کنید که به راحتی بتوانید آن را تغییر دهید .

بودجه نیز می تواند این را دیکته کند که شما چگونه از رنگ ها برای کارهایی که هزینه بر است ، استفاده کنید . مانند کاناپه ، و یا اقلامی که افت قیمت پیدا می کنند ، رنگ دیوار و لوازم جانبی و … . معماری می گوید : من فکر می کنم یک مبل قرمز افسانه است ، اما شما قرار است برای مدت طولانی از آن رنگ استفاده کنید ، به شما هشدار داده می شود زیرا که مبل ها برای خرید یا بازپرداخت کردن گران هستند . به طور درست و بدون عجله در مورد این موضوع فکر کنید ، که آیا می توانید برای مدت طولانی با آن رنگ زندگی کنید یا خیر .

یک تنوع رنگی در فضا به وسیله کوسن ها ایجاد کنید :

 

 

اگر ترجیح می دهید که کارهایتان را محافظه کارانه انجام دهید ، برای اثاثیه اصلی خود و پوشش رنگ دیگر اجزا از رنگ های خنثی استفاده کنید . شما رنگ های مورد نظرتان را میتوانی در لوازم جانبی به کار ببرید و حتماً لازم نیست در کل اتاق از این رنگ استفاده کرد .

رنگ آبی تاثیر روشن و قوی در این اتاق دارد اما فقط به بالش ها محدود می شود . پارچه ها و نقاشی ها باید به راحتی قابل تعویض باشند تا صاحب خانه هر زمان که خواست تغییر دکوراسیون دهد .

 

 

برخی از رنگ ها هستند که به طور طبیعی ، نقش همه کاره بودن را دارند و بیشتر به چشم می آیند . صندلی های متغیر با بسیاری از رنگ های دیگر به خوبی کار خواهد کرد و به شما امکان انعطاف پذیری برای تغییر پالت رنگتان را بدون تغییر صندلی ها می دهد .

 

رنگ کرم قهوه ای

 

 

به طور طبیعی، شما مجبور نیستید خود را فقط به یک پالت رنگ برای کل خانه محدود کنید . یک معمار در این مورد گفته : ” من تغییر رنگ از اتاق به اتاق را دوست دارم . ” و عقیده دارد حفظ سازگاری در کل خانه نیز اهمیت دارد .

مثلاً وجود یک خط که از سر تا سر خانه عبور می کند و یا رنگی که در سقف و کف به کار برده می شود همگی برای متحد کردن و سازگار کردن دیزاین داخلی هم کمک بزرگی خواهد بود .

هنگامی که پالت رنگ خود را انتخاب کردید ، وسوسه می شوید که با انتخاب رنگ مورد نظرتان ، شروع به کار کنید .

رنگ اتاقتان را درانتهای کار انتخاب کنید ، بسیاری از مردم ابتدا خانه را رنگ می کنند سپس به دکوراسیون خانه می پردازند که در واقع این کار غیر ممکن است . ابتدا پارچه ها و قالی ها را انتخاب کنید ، در این صورت است که شما می توانید یک رنگ را انتخاب کنید که به طور کلی با طراحی اتاق هماهنگ باشد .

پایان

 

www.sarsoton.com





تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد